Úvod Výprodej Snoopy 2020/2021 DÁRKOVÉ POUKAZY
Poradíme Vám s nákupem na tel.: 775 564 689

VRÁCENÍ ZBOŽÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Pro zákazníky nabízíme též službu VÝMĚNA ZBOŽÍ ZDARMA - pokud Vám nesedí velikost, nebo byste raději jinou barvu nebo jiné zboží, rádi provedeme výměnu prostřednictvím služby: REKLAMAČNÍ ASISTENT.

Službu REKLAMAČNÍ ASISTENT  je možné využít, pokud jste zvolili jako způsob dopravy ZÁSILKOVNU nebo GLS. Pobočky ZÁSILKOVNY naleznete ZDE!

Pokud nám chcete nevyhovující zboží zaslat zpět (výměna), postup je následující:

1) Vyberete si jiné zboží a o Vašem výběru násu budete informovat

    • na email: info@primamoda.cz
    • na tel: +420 773 016 606

2) Nevíte si rady s výběrem velikosti, střihu nebo barvy? Kontaktujte nás a my Vám rádi poskytneme poradenství po telefonu nebo emailu.

 

3) Počkejte, až Vám nové zboží dorazí a mezi tím připravte nevyhovující zboží k odeslání (zabalte do balíčku

 

4) Jakmile Vám dorazí nové zboží, výměnou tzv. z ruky do ruky nevyhovující zboží předáte dopravci a on Vám předá zboží nové.

  • V případě, že jste využili služeb ZÁSILKOVNY, odevzdáte vrácené zboží tam, kde si přebíráte nové .

 

5)  VÝMĚNA ZBOŽÍ PROBÍHÁ NA NAŠE NÁKLADY, TEDY PRO VÁS ZDARMA!

 

Chcete vrátit zboží a nepřejete si výměnu?

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

OC Forum

Prodejna Levi´s 

Bílinská 3490/6

400 01 Ústí nad Labem

 

Doporučujeme vrátit zboží v nepoškozeném obalu

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má PRIMAMODA.CZ právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží.

Zboží si můžete vyzkoušet

Nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. V případě zjevného opotřebení je každý případ odstoupení od smlouvy řešen individuálně.

Dodržení 14denní lhůty

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).

Jaké dokumenty přiložit?

Ke vrácenému zboží je nutné vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.

Nejlepší možností je zaslání vyplněného formuláře Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy (klikněte pro zobrazení formuláře) a nákupního dokladu, který jste obdrželi při zakoupení zboží.

V co nejkratším termínu od zaslání tohoto odstoupení je potřeba, abyste nám předali zakoupené zboží. V tomto případě nevzniká právo na proplacení nezbytných nákladů spojených s přepravou zboží k prodávajícímu.

Jaké zboží nelze vrátit vůbec?

Ze zákona spotřebitel nemůže odstoupit zejména od smlouvy:

  • o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy
  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit
  • o dodávce zboží, které bylo použité spotřebitelem
  • o dodávce zboží, z kterého byly odstraněny štítky a visačky prokazující, že zboží je nové a nepoužité

Výjimkou jsou případy, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno